Про нас
Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад № 5 Вінницької міської ради» розташований за адресою: м. Вінниця, вул.. Стрілецька, 85 а. На підставі рішення Вінницької міської ради набув статус юридичної особи з моменту державної реєстрації. Рішення Вінницької міської ради № 698 від 30.03.2012р.. Заклад розпочав свою роботу 01.09.2012 року. Проектна потужність – 110 місць.
КЗ » ДНЗ № 5 ВМР» (далі дошкільний заклад) є комунальною власністю територіальної громади м. Вінниці, який здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства та статуту ДНЗ.
Головним завданням дошкільного закладу є реалізація державної політики в галузі освіти, забезпечення фізичного і психічного здоров’я дошкільників, розвиток творчих здібностей та інтересів, забезпечення гармонійного розвитку кожного вихованця для нормального функціонування в суспільстві.
№ | Відомості | Показники |
1. | Мова навчання | українська |
2. | Кількість груп усього | 6 |
Для дітей раннього віку (3-го року життя) група №1,5 | 2 | |
Для дітей молодшого дошкільного віку (4-го року життя) група №2 | 1 | |
Інклюзивна для дітей старшого дошкільного віку (6-го року життя) №4 | 1 | |
Для дітей середнього дошкільного віку (5-го року життя) №3 , №6 — інклюзивна | 2 | |
3. | Режим роботи груп: | |
12 годин | 6 | |
4. | Кількість вихованців | 145 |
5. | Кількість працівників усього | 36 |
педагогічний персонал | 16 | |
обслуговуючий персонал | 20 |
У 2023 – 2024 навчальному році форми організації освітнього процесу будуються на основі Стратегії забезпечення якості освіти , Базового компоненту дошкільної освіти, Програми виховання та навчання дітей від двох до семи років «ДИТИНА»
Дошкільний навчальний заклад повністю укомплектований педагогічними кадрами: 1 завідувач, 1 вихователь-методист, 11 вихователів, 1 музичний керівник, 1 асистента вихователів. Усього 16 педагогів.
ЗМІСТОВІ НАПРЯМИ НА 2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
- Розпочати роботу по формування громадянської ідентичності засобами культурних надбань Східного Поділля.
- Продовжити роботу щодо формування здоров’язбережувальної компетентності дитини: знайомити з умовами збереження власного здоров’я, значенням рухової активності та безпечного харчування в зміцненні здоров’я, впливом природних чинників на стан здоров’я.
- Формувати у дітей дошкільного віку основи екокультури та осмисленного ставлення до живої природи.
- Удосконалити роботу з педагогами щодо оволодіння засобами новітніх комп`ютерних технологій, алгоритмом та інструментами їх використання в освітньому процесі ЗДО
ЗАВДАННЯ НА ЛІТНІЙ ПЕРІОД
В ході літнього оздоровчого періоду педагогічний колектив закладу буде вирішувати наступні завдання:
- Створити умови для ефективного оздоровлення дітей улітку шляхом упровадження сучасних здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних освітніх технологій.
- Формувати у дітей елементарнних уявлень про природу засобами дослідницько-експерементальної діяльності та розвиток емоційно-ціннісного екологічного ставлення до природного довкілля.
- Активізувати взаємодії з батьками з питання забезпечення психоемоційного комфорту дитини .